همه آن چیزی که دوست دارید در مورد میکرونیدلینگ بدانید!
نوشته شده توسط : رکسانا

میکرونیدلینگ

سلام دوستان امروز در سیاره زیبایی موضوع میکرونیدلینگ رو داریم که میخواهیم در موردش با شما صحبت کنیم و همه اون چیزی که لازمه در مورد این روش زیبا سازی صورت بدونید رو خدمتتون توضیح بدیم.

برای کسانی که به دنبال بهبود ظاهر زخم ها ، تقویت کلاژن یا ترغیب رشد مو هستند ، میکرونیدلینگ می تواند یک راه حل با حداقل تهاجم ارائه دهد. این عمل به سال 1995 باز می گردد ، اما به لطف فناوری جدید و یوتیوب و اینستاگرام که در سال های اخیر روند دهشتناک (البته خونین) را در ده ها هزار فیلم بازی می کند ، در سالهای اخیر به شدت جذب می شود. در اینجا ، پزشک متخصص پوست ، دکتری دکتری ، Macrene Alexiades ، که تحقیقات گسترده ای در مورد میکرونیدلینگ منتشر کرده است ، به همراه استاد کلینیک ییل و متخصص پوست و مو ، مونا گوهارا ، پزشک معالج پزشک ، درمان چند منظوره را معالجه می کند.

میکرونیدلینگ باعث ایجاد سوراخ های میکروسکوپی در پوست می شود.
به بیان ساده ، میکرونیدلینگ قرار دادن سوزن های کوتاه بسیار ریز به منظور جوانسازی در پوست است. محبوب ترین وسیله میکرونیدلینگ (و مقرون به صرفه) که به عنوان یک درمولر شناخته می شود ، از سوزن های ریز ریز ساخته شده است که قطر آن بین 0.5 و 2.5 میلی متر است. اما اگر چشم اندازی از زخم های متعدد سوزنی برای شما کمی ناخوشایند به نظر می رسد ، بدانید که سوراخ ها بیشتر شبیه نوک انگشتان هستند که فقط در عمق سطح وارد می شوند.

Microneedling نتایج نسبتاً فوری ارائه می دهد.
الکلیادس می گوید: "از میکرونیدل به تنهایی ، چند هفته به نظر می رسد چاق و براق ، صورتی و درخشان به نظر می رسد. به طور کوتاه مدت ، پوست را لکه دار می کند و باعث می شود که پوست از التهاب و تورم بسیار سطحی تابیده تر شود."

اما میکرونیدلینگ همچنین نوید بهبودی را با گذشت زمان می دهد.
طبق یک مطالعه در سال 2008 ، پوست تحت درمان با چهار جلسه میکرونیدلینگ قرار گرفته در فاصله یک ماه از هم تا شش ماه پس از اتمام درمان باعث افزایش 400٪ کلاژن و الاستین شد.

میکرونیدلینگ باعث تحریک فولیکولهای خفته مو می شود.
گواهارا تأیید می کند که این رشد موی جدید است. در یک مطالعه جدید ، 100 آزمودنی به دو گروه تقسیم شدند: یک گروه با لوسیون مینوکسیدیل و دیگری مورد استفاده لوسیون مینوکسیدیل به همراه میکرونیدلینگ قرار گرفتند. پس از 12 هفته ، 82 درصد از گروه میکرونیدلینگ 50 درصد پیشرفت را در مقابل 4.5 درصد از گروه فقط لوسیون مینوکسیدیل گزارش کردند.

میکرونیدلینگ همچنین می تواند برای کاهش سلولیت کار کند.
Alexiades با محصول جدیدی از دستگاههای میکرونیدلینگ مانند Profound توسط Candela کار می کند. او از این دستگاه برای خطوط ریز مانند کرپ و همچنین افتادگی پوست و سلولیت استفاده می کند.

درمولر شما با سایر درمان های پوستی خوب بازی می کند.
الکلیادس میکرونیدلینگ را با درمانهای موضعی (مانند 37 کرم ضد سرطانی و یا سرم ضدعفونی اکتیو اکتیو) و لیزر توصیه می کند. "بارها و بارها ، ما از این به عنوان فرصتی برای استفاده از داروهای ضد پیری استفاده می كنیم كه از طریق سوراخ های سوزنی بهتر نفوذ می كنند. وقتی با محل های موضعی ترکیب می شوید ، در بعضی از ساختمان های كلاژن شلیك می كنید. دوره ماه ها ، "او می گوید.

میکرونیدلینگ DIY قانونی است ...

گواهارا می گوید ، تا زمانی که این متخصص پوست و مو شما را برکت دهد ، افرادی که مبتلا به اگزما ، روزاسه ، آکنه و درماتیت محیطی در برابر پوسیدگی در خانه هستند ، احتیاط می کنند ، زیرا این امر می تواند باعث شعله ور شدن شود. برای آشنایی با میکرونیدلینگ در منزل ، تمبر زیبایی را از گورو مشهور پوست پرستار جیمی امتحان کنید. ابزار دستی دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست کار می کند ، با استفاده از تمیز کردن پوست بر روی نوک انگشتان فوق العاده ریز که برای افزایش کارآیی درمانهای موضعی شما و تقویت کلاژن (دقیقاً مانند یک درمولر سنتی) طراحی شده است.

می توان OD را در میکرونیدلینگ انجام داد.
میکرونیدلینگ مکرر می تواند منجر به شکسته شدن مویرگ ها شود "و در صورت سوء استفاده از آن با توهین های مکرر میکرون ، پوست را به صورت پلاستیکی مستعد کنید." در عوض ، با چسبیدن به یک برنامه یک ماهه ، وابستگی درمولولر را مهار کنید و همیشه برای بهبودی کامل بین جلسات رول زمان بگذارید.

میکرونیدلینگ به تنهایی فقط نتایج موقت را می دهد.
دکتر الکلیادس خاطرنشان می کند که یک مطالعه اخیر در مورد AAD نشان داد که میکرونیدلینگ به تنهایی فقط می تواند نتایج موقت داشته باشد که دوام نیاورد. الکسیاد توضیح می دهد: "همانطور که بیش از ده سال تحقیق من نشان داده است ، شما باید میکرون های سلولی را با فرکانس رادیویی ترکیب کنید تا بتوانید از دراز مدت چین و چروک و زخم و پیشرفت در کیفیت پوست استفاده کنید."

 





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: